Öz təşəkkürümü bildirirəm! @changan.aze
Bildiyiniz kimi bir neçə ay öncə yeni aldığım Changan Uni-V avtomobili ilə qəza etmişdim. Və qəza anından dərhal sonra avtomobilin arxa hissəsi alışmağa başladı, yaxşı ki polis əməkdaşları dərhal müdaxilə etmişdilər. Təbii ki, bu məni çox üzmüşdü. Hadisə yerinə tıxac yaratmamaq üçün FHN əməkdaşları cəlb olunmamışdı. Rəsmi servisə müraciət etmişdim, onlar da öz növbəsində istehsalçıya bildirdilər, araşdırma dövrü ərzində mən başqa bir avtomobillə təmin olunmuşdum. Lakin istehsalçı FHN rəyi olmadığı üçün mənim əleyhimə qərar vermişdi. Mən yenə də razı deyildim və təkrar rəsmi servisə müraciət etdim. Bir qədər zaman keçsə də nəticədə rəsmi Changan satış mərkəzi mənim leyhimə qərar verdi və bu gün mən artıq yeni Changan-ımla birlikdəyəm.
Bu səfər qəzasız və xətasız olması ümidi ilə. Nəticə onu göstərir ki, yenə də rəsmi diler və rəsmi servis mərkəzinə müraciət etmək lazımdır!!!
Avtomibilim geri alındı və mənə yeni avtomobil təqdim olundu. Problemin ictimailəşməsinin səbəbi anlaşılmazlıqlar və istehsalçıdan ilkin rəyin əleyhimə qərar verməsi idi, amma sonda Changan Azərbaycan leyhime qərar verdi.
Öz təşəkkürümü bildirirəm! @changan.aze
www.bakufakt.az